assalamu'alaikum . ! :)

bebunga selasih berona merah..harum wanginya citra pesona..terima kasih sudikan ziarah..walau ianya tak seindah mana..

Friday, February 6, 2009

**sEindah mEntari..**


'
'KeinDahan mLm dihiasi sinaran rembulan yg setia..kedinginan itu menyelimuti tubuhku..tidakku pasti.. mengapa hatiku tak setenang dulu.. gundah..hiba..tenggelam jauh dalam lautan sepi..
di saat e2 hanya Allah yG dPt mEnyElami..mEmahami dasar hatiku ini..
jiWaku sEakan mEronta..sakit..pedih.. Allah mengubatinya dengan keindahan Kalimah2Ny.. yg membuAtkn hatiku sEriang pElangi.. Subhanallah.. sEmasa aku jatuh dlM pErtempuran pErmasalahan..Allah menyelamatkanku dGn mEmberi laluan kEamanaN...yg terbaik untukku susuri.. tatkala aku tersedu sendirian..kelUkaan yg amat peDih..yG meroBek perasaanku.. Allah mEnguatkan keImananKu...agar aku tidak sesat dlm gelombang pilu..

aku hamparkan cintaku kPdNy..dan Dia membalasnY dGn RahmatNya.. kaDangkala akU buta..dGn musibah yg xtErduga..Allah memberiku melihat dGn segala hikmah yG terlalu istimewa..yG terselindung dsebalik tiRai kEsabaraN..












.